İPTAL VE İADE POLİTİKASI


ALL BLISS İPTAL VE İADE POLİTİKASI

1. AMAÇ

Bu İptal ve İade Politikası, All Bliss Güzellik ve Kozmetik Ürünleri Ticaret Ltd. Şti. (“All Bliss”) tarafından yürütülen [https://www.allbliss.com.tr] internet sitesinden yapılan alışverişlerde, müşterilerimizin iptal ve iade süreçlerine ilişkin haklarını ve şirketimizin yükümlülüklerini belirlemek amacıyla düzenlenmiştir.


2. CAYMA HAKKI

2.1. 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği gereği, müşteri, satın aldığı ürünü 14 gün içerisinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin iade etme hakkına sahiptir.

2.2. Cayma hakkı süresi, ürünün müşteriye teslim edildiği günden itibaren başlar.

2.3. Cayma hakkının kullanılması için, [email protected] adresine veya müşteri hizmetleri numaramıza yazılı bildirim yapılması gereklidir.


3. CAYMA HAKKI KAPSAMINDA İADE KOŞULLARI

3.1. İade edilecek ürünün;

Orijinal ambalajında,

Kullanılmamış, açılmamış, tahrip edilmemiş, hijyenik bütünlüğü bozulmamış olması gerekmektedir.

3.2. Kozmetik ürünleri ve kişisel bakım ürünlerinde, ambalajı açılmış veya kullanılmış ürünlerde hijyen ve sağlık gerekçesiyle cayma hakkı bulunmamaktadır.

3.3. İade edilecek ürün ile birlikte;

Fatura,

İade formu,

Ürünle birlikte gönderilen tüm aksesuar ve promosyonlar

eksiksiz olarak teslim edilmelidir.


4. İADE SÜRECİ

4.1. İade edilen ürünler, All Bliss’e ulaştıktan sonra uzman ekip tarafından incelenir.

4.2. İade onaylandığında, ürün bedeli 14 gün içinde, ödeme yapılan yöntemle müşteriye iade edilir.

4.3. İade sırasında oluşacak kargo masrafları, kusurlu veya hatalı gönderimler haricinde müşteriye aittir.


5. İPTAL KOŞULLARI

5.1. Siparişin kargoya teslim edilmediği durumlarda, müşteri siparişini iptal edebilir.

5.2. Sipariş iptali için [email protected] adresine sipariş numarası belirtilerek yazılı bildirim yapılmalıdır.

5.3. İptal edilen siparişlerin ücret iadesi, iptal onayı sonrası 7 iş günü içerisinde yapılır.


6. İADE EDİLEMEYECEK ÜRÜNLER

Aşağıdaki ürünler iade alınamaz:

Ambalajı açılmış, kullanılmış, hijyen veya sağlık açısından uygun olmayan ürünler,

Kişiye özel hazırlanan ürünler,

Son kullanma tarihi geçen ürünler.


7. İLETİŞİM

Her türlü iptal, iade ve değişim talepleriniz için:

📧 E-posta: [email protected]
📞 Telefon: 0532 336 88 53
🏢 Adres: Ekrem Orhon Mah. 1 Nolu Sümbül Sk. No:1 İç Kapı No:15 Merkez/RİZE


8. YETKİLİ MERCİLER

Uyuşmazlıklarda, T.C. Ticaret Bakanlığı tarafından belirlenen parasal sınırlar dahilinde, tüketicinin yerleşim yerindeki Tüketici Hakem Heyetleri veya Tüketici Mahkemeleri yetkilidir.